Кошик (0)

Кошик пустий
Сумма: 0.00 грн
Пн-Сб
9:00 - 18:00
(050) 374-57-01
(050) 374-57-22
м. Чернівці
вул. Героїв Майдану, 53

Тачки будівельні двоколісні

швидкий перегляд

Тачка будівельна ALTRAD D-22/1006oz100pn
Тачка будівельна ALTRAD D-22/1006oz100pn
Виробник
ALTRAD
Ємність кузова, л
100
Довжина кузова, см
86
Ширина кузова, см
59
Глибина кузова, см
51
Тачки будівельні ALTRAD підійдуть для транспортування вантажу і матеріалу різного роду (грунт, розчин бетон, пісок, сміття, і т.д.). Легкість, зручність і міцність конструкції тачки забезпечить приємну роботу в будь-яких умовах. Посилена рама дасть Вам гарантію, що тачка прослужить не малий термін. Є варіанти з пневматичними колесами (PN) і поліуретановими колесами (PU). Тачки ALTRAD можна використовувати в саду, на дачі, на будівельному майданчику, тощо
Тачка будівельна ALTRAD D-22/1006oz100pn має оцинкований пресований кузов з укріпленим краєм, який зроблений з високоякісної сталі. Об'єм кузова вміщує: 100 л рідких сумішей, до 180 л сипучих. Максимальна вантажопідйомність складає 180 кг. Каркас виробу виконаний з цільної металевої труби. Ручки тачки довгі і широко розставлені, щоб між ними легко поміщався корпус людини. Це виключає навантаження на хребет і забезпечує найбільшу маневреність в управлінні пристроєм.
Порядок складання тачки ALTRAD D-22 (A-22) 100z PN
Прикрутити низ корита до рами за допомогою болтів і гайок.
Прикрутити упор передній до рами і корита з допомогою болтів і гайок.
Вставте вісь в колесо.
Прикрутіть колесо до кронштейнів в передній частині рами (за допомогою шайб і гайок зафіксуйте вісь колеса).
Закрутіть/затягніть всі кріплення.
Перевірте тиск в пневматичному колесі (при необхідності відрегулюйте для власних потреб 1,5-2,0 атм.)
Тачка готова до експлуатації.
Технічне обслуговування та експлуатація тачки D-22 (A-22)
Тачка призначена для експлуатації та зберігання в наступних умовах: температура навколишнього середовища від мінус 30 °С до плюс 50 °С; відносна вологість повітря до 80% при 25 °С.
Перед використанням перевірте затягування всіх кріплень. Після застосування очистіть вузли від бруду, розчину, промийте кузов водою і просушіть.
Періодично перевіряйте тиск повітря в шині, яке повинно бути в межах 1,8 – 2 атм.
Змастіть підшипник/втулку всередині колеса перед складанням, періодично змащуйте під час експлуатації.
Для цілісності різьблення гвинтових з’єднань, їх захисту від іржі під час експлуатації періодично змащуйте їх машинним маслом або солідолом.
Зберігайте тачку в очищеному стані в сухому приміщенні.
Ціна на сайті вказана з урахуванням такої комплетації:
Рама, кріплення, корито (100 літрів), пневматичні колеса (PN).
Данна модель також може комплектуватися колесами з поліуретану (PU) та коритом об'ємом 85 літрів.

швидкий перегляд

Тачка будівельна ALTRAD D-12/1206oz100pn
Тачка будівельна ALTRAD D-12/1206oz100pn
Виробник
ALTRAD
Ємність кузова, л
100
Довжина кузова, см
86
Ширина кузова, см
59
Глибина кузова, см
51
Тачка будівельна ALTRAD D-12/1206oz100pn підійдуть для транспортування вантажу і матеріалу різного роду (грунт, розчин бетон, пісок, сміття, і т.д.). Легкість, зручність і міцність конструкції тачки забезпечить приємну роботу в будь-яких умовах. Посилена рама дасть Вам гарантію, що тачка прослужить не малий термін. Є варіанти з пневматичними колесами (PN) і поліуретановими колесами (PU). Тачки ALTRAD можна використовувати в саду, на дачі, на будівельному майданчику, тощо
Тачка будівельна ALTRAD D-12 (A-12) 100z PN має оцинкований пресований кузов з укріпленим краєм, який зроблений з високоякісної сталі. Об'єм кузова вміщує: 100 л рідких сумішей, до 180 л сипучих. Максимальна вантажопідйомність складає 180 кг. Каркас виробу виконаний з цільної металевої труби. Ручки тачки довгі і широко розставлені, щоб між ними легко поміщався корпус людини. Це виключає навантаження на хребет і забезпечує найбільшу маневреність в управлінні пристроєм.
Порядок складання тачки ALTRAD D-12 (A-12) 100z PN
Прикрутити низ корита до рами за допомогою болтів і гайок.
Прикрутити упор передній до рами і корита з допомогою болтів і гайок.
Вставте вісь в колесо.
Прикрутіть колесо до кронштейнів в передній частині рами (за допомогою шайб і гайок зафіксуйте вісь колеса).
Закрутіть/затягніть всі кріплення.
Перевірте тиск в пневматичному колесі (при необхідності відрегулюйте для власних потреб 1,5-2,0 атм.)
Тачка готова до експлуатації.
Технічне обслуговування та експлуатація тачки D-12 (A-12)
Тачка призначена для експлуатації та зберігання в наступних умовах: температура навколишнього середовища від мінус 30 °С до плюс 50 °С; відносна вологість повітря до 80% при 25 °С.
Перед використанням перевірте затягування всіх кріплень. Після застосування очистіть вузли від бруду, розчину, промийте кузов водою і просушіть.
Періодично перевіряйте тиск повітря в шині, яке повинно бути в межах 1,8 – 2 атм.
Змастіть підшипник/втулку всередині колеса перед складанням, періодично змащуйте під час експлуатації.
Для цілісності різьби гвинтових з’єднань, їх захисту від іржі під час експлуатації періодично змащуйте їх машинним маслом або солідолом.
Зберігайте тачку в очищеному стані в сухому приміщенні.
Ціна на сайті вказана з урахуванням такої комплетації:
Рама, кріплення, корито (100 літрів), пневматичні колеса (PN).
Данна модель також може комплектуватися колесами з поліуретану (PU) та коритом об'ємом 85 літрів.

швидкий перегляд

Тачка будівельна DETEX D2-100z8-PN408MB-8PR
Тачка будівельна DETEX D2-100z8-PN408MB-8PR
Виробник
ALTRAD
Ємність кузова, л
100
Вантажопідйомність, кг
200
Колесо
пневматичне (PN)
Матеріал корпусу
сталь
Тачка будівельна DETEX D2-100z8-PN408MB-8PR - ексклюзивна двоколісна модель від українського виробника з оригінальною конструкцією з оптимальним в роботі переднім упором. Передня опора-зачіп дозволяє точно і безпечно вивантажувати вантаж з тачки. Наявність 2-х коліс збільшує вантажопідйомність тачки до 200 кг, підвищує стійкість та зменшує навантаження на руки.
Колеса: - саме на них припадає основна вага перевезених матеріалів і саме вони їздять по ямах і вибоїнах, а значить, мають бути міцнимими і забезпечувати плавний хід. Для кращої амортизації використовують колеса великого діаметра (35-45 см), на диски надягають покришку, а при необхідності вставляють всередину камеру. Безкамерні варіанти краще – в разі пошкодження їх можна можна завулканізувати, тоді як проколоту камеру доведеться міняти. В вісь іноді вставляють металевий підшипник, що значно полегшує перебіг. Він вимагає мастила (деякі виробники закладають масло на весь термін служби колеса), але при несвоєчасному змащені він іржавіє, а при попаданні піску або цементу його може заклинити.
Кузов (корито): - зроблене з високоякісної сталі. З огляду на те, що вміст що транспортується, нерідко являє собою дуже агресивну по відношенню до металу середу і сприяє виникненню іржі, матеріал оцинковують. Правильно сконструйований кузов максимально знижує фізичне навантаження при роботі. Трапециевидная форма без швів, плоске квадратної конфігурації дно і помітно скошена передня частина – подібна компоновка не випадкова. У таку тачку зручно завантажувати і сипучі, і великогабаритні матеріали навіть вище країв. До того ж на плоскій поверхні вміщується значно більше предметів правильної геометричної форми, будь то брус, цегла, бетонні блоки і т.д. Додаткову міцність кузова і стійкість до ударів надають загнуті борти, подібна технологія також виключає ймовірність порізів об метал в процесі роботи. Рама: - з цільногнутої труби і без стиків. В цьому випадку кузов не відвалиться “випадково” в самий невідповідний момент. Дуже важлива форма каркаса. При неправильному вигині, якими б хорошими не були кузов і колеса, тачку доведеться штовхати, задіюючи м’язи рук і плечового пояса і тим самим ускладнюючи собі роботу. Рама повинна охоплювати корито, створюючи для нього опору знизу, спереду і притримуючи ззаду.
Ручки: - зобов’язані бути довгими і широко розставленими, щоб між ними легко поміщався корпус людини. Це виключає навантаження на хребет і забезпечує найбільшу маневреність в управлінні пристроєм. Найлегше штовхати тачку за рахунок природного положення тіла, коли руки випрямлені вздовж тулуба. Зап’ястю при захопленні поручнів не слід повертатися, тому рама повинна мати характерний вигин. Обидві долоні при захопленні повинні бути строго паралельні, це стосується і спорожнення кузова. Зручно, коли ручки мають неслизьку поверхню або пластмасові рифлені насадки з заглибленнями під пальці руки.
Комплектація:
Рама, корито, кріплення, 2 пневматичних колеса.